često postavljana pitanja
Kada ću primiti svoju narudžbu?
Procijenjeno vrijeme isporuke dostupno je na stranici
Troškovi i rokovi isporuke. Vrijeme isporuke potrebno je za provjeru iznosa, pripremu narudžbe i transport. Na dan predaje narudžbe i na dan dostave, kupac će dobiti SMS/e-mail od kurirske službe o isporuci paketa.
Hoću li nakon kupnje dobiti e-poruku s potvrdom narudžbe?
Da, nakon ispravne narudžbe, kupac će primiti potvrdni e-mail. E-mail adresa - "Potvrda narudžbe br...".
Ako ne primite e-poštu, provjerite mapu neželjene pošte na svom poslužitelju e-pošte. Ako nemate poruku, kontaktirajte nas. Ponovno ćemo poslati poruku.
Gdje mogu pronaći svoj broj narudžbe?
Broj narudžbe nalazi se u naslovu i sadržaju e-maila kojim se potvrđuje predaja narudžbe „Potvrda narudžbe br....“.
Kada ću dobiti račun za svoju kupnju?
Nakon izvršene uplate, račun će biti poslan na e-mail adresu navedenu uz narudžbu. Za svu robu naručenu u Crocs.hr internet trgovini izdaju se računi s PDV-om. Ukoliko fakturu niste primili e-mailom, provjerite nije li poruka spremljena u SPAM folder. Ako nemate račun, obratite se
korisničkoj službi putem e-pošte.
Kako ću platiti narudžbu nakon odabira načina plaćanja - Pouzećem?
Ukoliko ste odabrali način plaćanja - Gotovina pouzećem, narudžba će biti plaćena direktno dostavljaču.
Kako mogu vratiti robu?
Postupak povrata robe dostupan je na web stranici -
povrat robe.
Kako ću dobiti svoj novac natrag?
Postupak povrata uplaćenih sredstava dostupan je na web stranici -
povrat robe.
Koliko je vremena potrebno za povrat novca za vraćeni proizvod?
Povrat novca će biti izvršen u roku od 14 radnih dana od dana primitka paketa. Iznos duga bit će prebačen na vaš račun u roku od 14 radnih dana.
Je li moguća zamjena vraćenog artikla?
Nažalost, roba se ne može izravno zamijeniti. Ukoliko kupljeni proizvod želite zamijeniti za neki drugi, morat ćete ga vratiti prema proceduri povrata, a zatim izvršiti novu narudžbu za odabrani proizvod i ponovno platiti naručenu robu.
Što trebam učiniti kada proizvodi koje dobijem ne odgovaraju mojoj narudžbi?
Ako primite proizvode koji nisu u skladu s narudžbom (oštećenje, krivi model, boja ili veličina), kontaktirajte Službu za korisnike putem e-pošte.